Sunday, July 18, 2010

Toget tre tiår

Gratulerer med dagen, gamle slusk.

8 comments:

dr_bab said...

Gratulerer fra Bab. Jeg har bare underbukser på.

PRS said...

gratulerer jeg er naken

Håvard Carlsen said...

GRATULERER!

Dr.Kvant said...

Congrats!

Thomas said...

Gratulerer (jeg er påkledd)!

Toget said...

Jeg synes det er fint at folk nyter min fortreffelighet med minimalt av klær!

Dagen ble feiret over et dolokk, noe jeg setter stor pris på. Jeg klarte å karre meg ned på Lerkendal og se Odd stjele et poeng fra RBK, noe som var mer gledelig. Jeg så dessverre ikke om ballen var ute eller ikke når Dorsin fikset straffe til RBK, men reprisene tyder vel på det. Har i grunn ikke så mye å utsette på at Dorsin fortsatte å spille der, men jeg lurer på hva fotballnorge hadde gjort om det var Kovacs som gjorde det samme. Fotball er forresten en meget trist sport å se live, jeg skal holde meg til sjakk heretter.

Ellers må jeg beklage til en del av bloggerne som gratulerte meg på SMS. Min innboks var full, så jeg fikk de ikke før i dag. Jeg skal bli flinkere på å svare på SMS: Det er mitt bursdagsforsett!

Krana said...

Nå som jeg vet at bursdagsbarnet faktisk leser dette, slenger jeg på en gratulasjon også!

Dr. Hall said...

Argh! Jeg glemte å gratulere Toget. Av en eller annen grunn trodde jeg at i dag var søndag, antakeligvis fordi jeg har tatt fri i dag. Uansett, gratulerer gamle ørn!