Thursday, May 03, 2012

Brage klipper plenen


Etter min innsats som skålmester i bryllupet til Pål & Charlotte, fikk jeg en fancy fjernkontroll til kameraet vi har i heimen. Som alle vet er Pål meget dyktig bak kamera, så jeg prøver å være like flink foran kamera. Ved hjelp av teknologien jeg fikk av P&C, har jeg dermed kunne dokumentere hvor flink jeg var på onsdag, da jeg klippet plenen. Resultatet er min aller første såkalte "time lapse" video, så det ser ut som at jeg klipper plenen på 17 sekunder. I virkeligheten tok det litt lenger tid enn det.

Se frem til flere videoer av typen "Brage gjør helt normale ting foran kamera" i tiden som kommer.


2 comments:

Thomas said...

Jeg skjønner ingenting, hvor er eksplosjonene, det knuste glasset og de fallende gjenstandene vi husker fra Påls video? Jeg tenkte at det ble 17 sekunder med svidd gress ;-)

PRS said...

LOL