Sunday, January 06, 2013

Hansen + middag = galt

Igår var jeg på vorspiel med Torgeir, Hansen blid og fornøyd som vanlig. Etter en stund nevnte han i en bisetning at han hadde lagt middag for en gang skyld, da fikk meg en latterkrampe som varte lenge! Torgeir hadde mekka fancy asiatisk middag kl 9 om morgenen, var veldig fornøyd med bruken av soyasaus og greier. Etter en stund og mitt i matlagingen gikk brannalarmen, Torgeir stusset visst litt over dette. Alarmsentralen hadde visstnok ringt huseieren som jo er Bab, Bab kom da løpende ned halvnaken ifølge Torgeir og lurte på hva som foregikk, der stod Torgeir med soyasausen og skjønte ingenting.

3 comments:

dr_bab said...

Jeg hadde akkurat stått opp og stod på badet og blunka da det plutselig begynner et vannvittig lurveleven av ei sirene. Så ringer telefonen og i ørska må jeg prøve å huske passordet. Bra jeg gjorde det, så ikke Torgis fikk brannvesenet på døra.

hippokrates said...
This comment has been removed by the author.
Thomas said...

Nuvell. Vi har vel alle glemt en pizza i ovnen på nach :)