Sunday, July 30, 2006

Torgeir Hansen: nytt jobbintervju!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som dere vet er Hansen i Nord-Norge. Han har brukt de siste dagene på å snekre på en hytte.Etter mye om og men har han blitt tilkalt på nytt jobbintervju i Oslo! Han vil ikke si hvor det er , men han sier det er i en kebabbutikk.Jeg har iallefall tilbudt han husvære.Tidspunkt: Han vil ankomme Oslo tirsdag, og være her på ubestemt tid fremover. Som dere vet har jeg gåavstand til de beste kebabsjappene, og dette vil også Hansen få glede av.Alle som vil få et glimt av Hansen i Oslo, kan kontakte meg så vil jeg se hva jeg kan gjøre.

4 comments:

dr_bab said...

Jeg hørte at Håvard også muligens skulle være i oslo i helga. Om ikke han blir kalt ut på sjøen.

M said...

Er så spent på hvordan Hansen er i Oslo. Håper på hyppige oppdateringer.

PRS said...

Han ankommer Gardermoen kl 2145 i dag. Derifra vil han ta flytog til Oslo S.
Han skal på intervju hos Nexans. Et ledende selskap innen strømkabler. Som dere vet er han ekspert i spinn.

dr_bab said...

Jeg var selv på intervju hos Nexans i min ungdom. I Halden. Er det hit Torgis skal også?