Sunday, January 10, 2010

Oppfordring til Martin: BLOGG!

12 comments:

M said...

Jeg har tatt "the Big Blue Bus" som den heter. Det refererer til et system av blå busser som opererer i området der jeg bor. Jim Morrison, som også gikk på UCLA, synger om den. Bussen koster kun 0.75 dollar som er svært rimelig i forhold til norske priser. Jeg synes det er bra at offentlig transport er billig. Buss og tog i Norge burde bli billigere.

dr_bab said...

Jeg er enig med Martin men vi må huske at Norge er et vanskelig land å lage gode tog og bussforbindelser, siden vi bor så spredt. Både tog og buss er kraftig subsidiert allerede, og uten subsidier hadde det neppe gått busser og tog annet enn innad i og mellom de største byene.

Unknown said...

Enig i både synspunkter og kommentarer. Flott input på formiddagen dette.

Dr. Hall said...

Ja det var et fint innlegg om bussene i LA. Men jeg vil gjerne høre mer om horene og slikt

Thomas said...

Ja gi oss noe input på p0rnsiden av byen

Toget said...

M fortalte meg at han hadde vært i skauen, så jeg antar han har opplevd lite spennende fra den skitne kanten av byen ennå.

Flere enn meg som synes det er rart å dra til LA for å tasse rundt i en skog?

Dr.Kvant said...

Tipper M allerede savner marka i Trondheim, mens vi kan gå på herlige skiturer her sitter han i smog-fylte LA. Det nærmeste han kommer våre skiopplevelser er spasersturer i skogen, må si jeg forstår han godt.

Han har også sjekket ut badetemperaturen, dvs. stukket en tå ut i havet, og det var kaldt. Første natt tilbrakte han forresten i Hollywood, ukjent hvilken kjendis han sov over hos, kanskje Huge H?

dr_bab said...

Hvem er Huge H?

Krana said...

Hugh H kanskje?

Dr.Kvant said...

Sorry, gikk litt fort på jobb. Mente, som Krana skriver, Hugh og hans playboy bunnies

dr_bab said...

Huge H=Huge Hugh?

M said...

Takk for all responsen. Ellers kan jeg melde at jeg liker å traske rundt i t-skjorte på dagtid, og skjorte på kveldstid. Jeg liker altså at det er passe varmt. Dog, været har vært litt bedre enn normalt siden jeg kom hit.

Jeg kan også nevne at jeg sover på gulvet. Dette har jeg gjort flere netter på rad nå, i påvente av møbler.