Friday, October 26, 2012

Bilulykke

I går snødde det i Trondheim. Jeg var nødt til å kjøre bil, siden Edel og Christian skulle til Værnes. På vei til værnes kjørte jeg forsiktig siden det var elendig føre og svært glatt. Etter hvert kom det en bil bak som skulle kjøre forbi, dette var et dårlig valg med tanke på forholdene. Etter at bilen kom opp på siden av meg fikk den sleng og kræsja i veikanten i ca. 90 kmt/t! Bilen fløy opp i lufta og snurra rundt ca. 3 ganger rundt sin egen akse. Utrolig nok var sjåføren ved bevissthet, jeg ringte 113 og det kom etterhvert ambulanse, brannbil og politi. Her er en link til artikkel: http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article6560683.ece

1 comment:

dr_bab said...

Jeg måtte også ringe 113 for ikke så lenge siden. Jeg tenkte jeg skulle spare tid og bruke "nødanrop" funksjonen på iPhone, og ikke surre med passord. Men det funka ikke, virka ikke som min iphone gjenkjente 113 som nødnummer. JENS ringte isteden.

Årsaken til telefonsamtalen var at vi støtte på en fyr med epilepsianfall da vi skulle kjøpe gave til Brages datter.