Saturday, October 06, 2012

Dårlig kveld for Hansen

Jeg og Hansen var på 90 talls fest igår. Hansen jamret og offet seg over prisnivået på både billetten og alkoholen uten at det så ut til å stoppe ølinntaket av den grunn. På vei til byen etter festen toppet kvelden seg for Hansen når han skulle slå på telefonen. Han tastet jo feil kode flere ganger og tilslutt måtte han ha pukkoden, han ante jo ikke hvor denne koden var hjemme. Hansen jamret seg høylytt og det kom opp til flere banneord i rask rekkefølge. Hansen sa at skulle ringe one call imorra og kjefte dem ut, jeg klarte ikke å holde meg da og måtte spørre hvordan han skulle ringe uten telefon. Nei, det var sant, faaaaaaaaaen, sa Hansen,  " æ hater og skal kaste den jævla telefonen til hælvete, heretter nås jeg på telegram!"

4 comments:

hippokrates said...
This comment has been removed by the author.
dr_bab said...

Jeg fikk tak i torgis på søndag, han kunne opplyse om at pianistens navn var Errol Garner.

PRS said...

er han mobil igjen?

dr_bab said...

Var det gøy på nittitallsfest forresten?