Tuesday, October 10, 2006

Jobbkjøret




Undertegneded har den siste måneden (faktisk etter ferien i august) vær på jobbkjøret. Stadige inntak av kravspesifiksasjoner har ført til endeløse timer forran en datamaskin, med debugging av til dels udokumenterte egenskaper ved mobiltelfon implementeringer av Java. Dette har gått drastisk utover fylla, trening og generelt livet. Pga dete skal jeg faktisk nå også intervjues av ei kjerring som studerer sosilogi på dragvoll.

Denne helgen har jeg jobbet 24/7 siden torsdag, og til halv seks i natt, opp mot en frist idag. Jeg vil bare si at jeg skal prøve å bidra mer til fellesskapet når denne lidelsen går over. Imens må evt fylle-utskeielser med mine glade kompiser (se bilder) ansees som terapi.

P.S. den som vil kjøpe seg nye telefoner kan komme og teste hos oss i tyholttårnet, vi har plenty.

1 comment:

dr_bab said...

Det forundrer meg oftere og oftere at verden ikke er konstruert slik at vi bare kan drikke oss fulle og ha det gøy hele tiden.

Hvor ringer man for å klage?