Saturday, October 21, 2006

Luft



Det er nok en gang på tide med MPEG-konferanse, denne gang i Hangzhou, China. Og det er fredag, og jeg sitter på ett fly i ganske mange fots høyde over havet. I det miste så drikker jeg - og har fått meg ny bærbar. Og visst faan, det ER nett her - gratis. Det skal legges ned til nyttår, men uansett. Etter møtet skal jeg til Thailand og så hjem igjen. Bloggen blir mitt eneste bindeledd med hjemlandet. En kartong sigg kjøpes og selges til innkjøpspris til den som møtte ønske det. :(

2 comments:

Dag said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Dag said...

Pussig, vi lærte akkurat om dette systemet på skolen. Systemet er utviklet av Boing og bruker det såkalte Ku-båndet til å kommunisere med med satelliter i lav jordbane.

Romteknologi - faget der fremtiden ofte blir lagt ned og avlyst.