Thursday, January 04, 2007

Blogger med uheldig insident i fotgjengerfelt

I dag fikk jeg meg en støkk. Jeg var på vei til trening på Gløshaugen treningssenter. Når jeg krysset fotgjengerfeltet like ved treningssenteret så jeg plutselig en bil i øyekroken som kom mot meg altfor fort. Plutselig traff den meg i siden og jeg rullet over panseret og deiset i asfalten.

Jeg fikk veldig vondt på mange steder samtidig, men reiste meg raskt opp. At jeg var så fort på beina tok jeg som et tegn på at ingenting var brukket. Jeg var selvfølgelig vettskremt, og litt kvalm. Bilføreren kom ut av bilen og var redd og forstyrret. Hun tilbød seg å kjøre meg på legevakta, men jeg ba henne kjøre meg hjem. Mens jeg satt i baksetet var jeg til tider veldig kvalm og svettet mye. Når jeg åpnet vinduet og fikk litt frisk luft hjalp det.

Kvelden ble tilbragt med store smerter i mange deler av kroppen, mens jeg spilte Where in the World is Carmen Sandiego.

2 comments:

Dag said...

Huff. Dette var skummelt å høre. Trondheim er ingen ufarlig by.

Thomas said...

Utroooolig flaks. Jeg så en fyr bli taklet av en taxi og kneet blødde ganske bra. Ruta knuste også tror jeg. Måtte bare ringe etter bæbu med en gang!! Det var en lørdag så vi gadd ikke bli på vei denne derimot.