Monday, January 15, 2007

Hansen på havet

Jeg vet at Hansen dro til Dakar forrige mandag, og at han derfra skal videre med båten sin til Libya. Videre vet jeg at jobben hans normalt berammer arbeidsperioder på 5 uker, men at dette kan variere noe avhengig av blant annet VÆR. Jeg har ved en anledning (lørdag kveld per sms) forsøkt å kontakte ham, men ikke fått noe svar. Sist jeg hørte fra ham var forrige søndag via mediet MSN. Trolig har jeg mange i ryggen når jeg sier jeg gjerne vil vite mer om Hansen. Fint om alle som vet noe kan bidra - ingenting er for stort eller lite til å nevnes!

7 comments:

dr_bab said...

Jeg har ikke hørt noe. Tenkte å ringe jobben hans og spørre, men jeg vet ikke hva firmaet hans heter. Noen som kan hjelpe?

M said...

VIKTIG OPPDATERING!!!

Rundt kl. 18.55 i dag 17. jan. logget hansen seg på msn via webmessenger. Han var dessverre lite pratsom og logget seg av kort tid etter, siste melding mottatt klokken 19.01 norsk tid.

Jeg fikk vite at han var i middelhavet en plass, på vei til malta. Totalt sendte han meg 10 direktemeldinger på msn, hvorav 2 "lol", 1 "haha" og 1 "skjera".

PRS said...

han sendte meg "skjera" og "LOL" men jeg var ute på en tapas bar i gamla stan så fikk ikke preika med han desverre.

dr_bab said...

Jeg fikk det ikke med meg den første gangen Torgeir var på. Siden min msn-status var "opptatt", fikk jeg ikke opp et slikt lite morsomt vindu nede i hjørnet. Litt senere kom han tilbake, og da tipset martin meg (takk) om at torgeir var på via web/messenger.

Vi pratet litt om løst og fast. Han nevnte at han hadde sett delfiner, og sa at det kunne ta noen dager før han så evt. sms-beskjeder.

PRS said...

Det blir en spennende tid fremover for han. Tenk at vi kan motta beskjeder fra han selv om han er så langt unna. Det er fantastisk.

M said...

Prof. sundsoy: Du liker å motta beskjeder fra hansen når han er langt unna.

PRS said...

ja er utrolig