Tuesday, February 27, 2007

Ny blogger-konto



Jeg måtte logge på med min nye blogger-konto, dvs. en google-konto, for å kunne poste innlegg. Nå må jeg alltid logge på med denne nye kontoen. Jeg liker det ikke. Gamle blogger husket min innlogging fra gang til gang, slik at jeg slapp å logge meg inn. Nå må jeg logge meg inn hver eneste gang, og til og med skrive passordet. Som om ikke dette var nok: Når jeg går inn på kommentar-sidene, får jeg beskjed om at siden inneholder både sikre og usikre elementer, og jeg må klikke på ok før siden lastes ferdig.

2 comments:

Brage said...

Så rart, det slipper nemlig jeg. Men jeg måtte nylig reaktivere kontoen min på en måte, men nå er alt som før. Kanskje det går bra fordi jeg bestandig er pålogget Gmail, og bruker Firefox, har doktoren forsøkt den resepten?

dr_bab said...

Bruker du google-kontoen din? Jeg sa "nei takk" til å bytte til google-konto lenge, men når jeg ville poste et innlegg (altså ikke bare kommentere) var jeg nødt til å bytte. Mulig at det er fordi du alltid er pålogget gmail.

Satans drit. Nå må jeg logge på for å skrive denne kommentaren, og brukernavnet mitt kommer ikke engang opp som autocomplete! For noe helt for jævlig bæsj!