Monday, November 16, 2009

Cricket - sesongen 2009

Fredag den 13. skjedde det to store hendelser, Dr Bab ble doktor, og Bislett Ducks hadde Duckett. Jeg valgte selvsagt å delta på doktorfesten og hadde det enormt bra i Trondheim i helgen, men til min store glede ser jeg at cricketgutta har oppsummert sesongen i en liten videosnutt som er verdt en kikk. Jeg vet at innledningen vil falle spesielt i smak hos mange av bloggerne.

Og huskå stemme på Bislett Ducks som klubben i mitt hjerte, det er mulig å stemme hver dag!

6 comments:

dr_bab said...

Fin film om Klubben i mitt hjerte.

Jeg har selvsagt stemt på dere for lenge siden.

Toget said...

Dessverre, Brage. Jeg kan ikke støtte klubben din, selv om den er tøff

Herkules kommer alltid først.

dr_bab said...

Hva er Herkules?

Les flere nyheter om Brages klubb HER

Toget said...

Bab, du må ikke banne i kirka. Herkules er en av landets største klubber og er en maktfaktor i juniorhåndball og fotball på østlandet. Over halvparten av junioravdelingen til Odd har spilt i Herkules og det er ikke umulig at en viss landslagskeeper i fotball har sin fortid i klubben i mitt hjerte!

Brage said...

Jippiiiii, jeg ble årets fielder!
http://bislettducks.blogspot.com/2009/11/arets-fielder-brage.html

dr_bab said...

Gratulerer!

Jeg er mye mere imponert over dette enn det som nå er førstesidesak på fellesbloggen