Sunday, November 29, 2009

Medritteranean kebab

Prof.S. kom tidligere denne måneden med en sjokk-reportasje om bloggens favoritt-kebab på Mediterranean. I går tok jeg en stikk-prøve av deres produksjon, en lamshawarma og må si meg helt enig i professorens beskrivelse. Noe må ha skjedd. Tror de at verden vil gå under snart nå som LHC starter opp igjen og dermed gir f i å lage bra kebab? Har de smakt på Egils rakfisk og justert kjøttkvaliteten deretter? Eller sparer de kanskje på det beste kjøttet til Obama kommer til Norge for å spise der (+ motta en eller annen pris) i starten av desember? Hva tror dere?

3 comments:

Dr. Hall said...

Jeg må ærlig talt innrømme at kebab-interessen min nok ligger et par hakk under din og Påls. Men jeg kan bidra i kebabdiskusjonen med en liten anekdote: Favorittkebaben min lages på tanemgrillen, nylig fant jeg ut at dem ikke har toalett i kebabbua si. Snakka med ei som ferska en av fyrene mens han pissa i vasken inne i bua. Samma for meg så lenge det smaker godt dog

Krana said...

Nei, det er kanskje ikke så rart når man bor i trondheim og heller interesserer seg for sodd og rakfisk :) Her i byen er vaskene i kebab-sjappene offentlig toalett.

Unknown said...

Interessant info. Håper ikke det er starten på kebabens fall.

Har noen testa Bislet kebab-bab'en i det siste? Jeg var rimelig stamkunde der en stund, og fikk billigere bilvask i Sofienberggata fordi samme fyren jobbet der, og skjønte at jeg da ble en mer fornøyd kebabkunde også.