Wednesday, December 16, 2009

7 comments:

Dr. Hall said...

Hansen er veldig sterk og flink til å slåss. Jeg slåss med han for en tid tilbake, han overrasket med voldsom styrke og villhet

Krana said...

Jeg har aldri slåss med Hansen (tror jeg). Men jeg har sett en film der Prof.S og Hansen slåss i smørblomstveien. Den burde legges ut.

hippokrates said...
This comment has been removed by the author.
PRS said...

Jeg slåss med Hansen i smørblomstveien ja. Det finnes en video av dette. Som Dr. Hallsteinsen påpeker har han en voldsom armkraft. Men det bør også nevnes at han bruker skitne triks som lugging og dytting inn i varm ovn. Jeg tok han heldigvis til slutt på en armbar.

dr_bab said...

Jeg tror det var Toget og Torgis som slåss noe helt sykt i smørblomst og endte opp inne i tørkestativet. De hadde vært på Torgeirs Berg-hybel og drukket 60% og sett Simpsons.

Jeg husker huseier ringte meg og lurte på hvorfor vi kauket så mye.

Krana said...

Husker Prof.S. hadde en fight med det tørkestativet i smørblomst etter litt 96 inntak, det måtte byttes ut etterpå. Er spent på dagens julekalender !

Toget said...

Jeg husker hendelsen dr_bab referer til svært vagt. Er ganske sikker på at det ikke var noe ondt blod i den slåsskampen, men snarere litt lekeslåssing som tok litt av.

Jeg husker i hvert fall at jeg og Hansen hadde det svært artig med 60% og Simpsons.