Friday, December 18, 2009

8 comments:

Thomas said...

Skogen!? Jeg spilte alltid i tettbygde strøk. Dette er interessant. Kanskje Hansen kan spille squash også?

PRS said...

Jeg har vært hos legen og fått konstatert tennisalbue! Klarer ikke å bøye albuen om morgenen men blir bedre om dagen. Legen sa bare at jeg måtte ta 3x600g ibux om dagen. det hørtes litt snodig ut(?!?!?!?!?)
Må stå over klatring en stund

Krana said...

Med den dosen der, tror jeg du vil føle deg bra (eller veldig dårlig) innen kort tid.

PRS said...

hippokrates som er lege burde bekrefte at dette er lurt.

Thomas said...

Hva skjer'a? Det er allerede langt inne i 19. desember og jeg vil ha dagens innlegg!! og kinderkalenderen min er enig i at jeg faktisk har noe utestående!!! :P

Krana said...

Samme her! Hvor er dagens godbit?? Den bør være bra, siden den er så forsinka.

Krana said...

Ser ikke ut som Hippokrates er på jobb idag så spørs om det blir noe kalender idag. Kanskje noen andre må steppe inn.

hippokrates said...

Beklager dårlig oppfølging av kalender, har vært på en liten utflukt uten internett..
Angående Prof.S.'s skade så er Ibuxbehandling like bra som mye annet som kanskje heller ikke virker så godt. Som smertestillende er det sikkert greit hvis smerte er et problem, som behandling er det usikkert om det har noe bedre langtidseffekt enn placebo. Det er en ganske god dose, men ikke farlig for kortere perioder hvis man ikke lider av magesår eller lignende.