Wednesday, February 10, 2010

Kvikklunsjmos


I dag kjøpte jeg inn en 200 grams kvikklunsj. Som dere vet består kvikklunsjen av 4 rekker (rektangler) med sjokolade. Jeg så frem til ikke bare 4 rekker, men 4-5 ganger så mange. Stor var skuffelsen da det viste seg at sjokoladen hadde en mer tradisjonell oppdeling, det var mer som knust kvikklunsj i fruktnøttform :(

Hva folka i Kraft Foods (les: Freia) tenker, er ikke godt å skjønne. Jeg synes de burde bruke litt tid på å fikse Kvikklunsjen, og f.eks ikke ting som dette tullet.

3 comments:

PRS said...

dette er sykt. kanskje man burde ta seg en tur opp på rodeløkka og ta en alvorsprat med FREIA. Det ligger bare 5 min gåavstand fra meg. Kanskje vi kan få omvisning og spise så mye sjokolade vi vil og bli skikkelig feite????????????????????????????????????????

dr_bab said...

Som Egil og Svein kan bekrefte spiste jeg denne sjokoladen allerede forrige fredag.

Jeg synes sjokoladen var god, og reagerte ikke negativt på dens utforming.

Men nå som du nevner det er det åpenbart at det hadde vært mer opportunt med en 2x4 struktur.

Noen vil kanskje innvende at det allerede finnes dobbel og firedobbel kvikk-lunsj som til en viss grad dekker dette behovet.

1 februar er forøvrig datoen da nye produkter slippes; jeg så solo sitron på sjappa i går.

PRS said...

av sjokoladetyper liker jeg et produkt fra NIDAR som heter TROIKA best. Det artige er at det største troika lageret i norge ligger på DORA.