Saturday, March 20, 2010

Fysikk-kollaps i Birken

Klasse: M30, (Menn 30 - 34 år)
Makstid: 03:40:24
Fjeldberg, Egil
8361
04:50:27


Klasse: M30, (Menn 30 - 34 år)
Makstid: 03:40:24
Vik, Brage
TNS Gallup
5364
04:03:09

Så på NRK at alle var veldig fornøyd med været og føret, litt glatt for enkelte men de fleste meldte om beste turen over fjellet noengang. Hva skjedde egentlig med våre utsendte?
Klager dem på smørning, løyper selvom alle smurte med klister, evt med litt voks utenpå?

Mest skuffende er kanskje Brage som fortalte meg for par helger siden at formen var bedre enn noengang og at merket burde gå veldig lett iår. Imål var han over 20min bak merket!

Forøvrig kan jeg melde at 5 av 9 damer i klassen 70-74 år slo Egil!

5 comments:

dr_bab said...

Jeg speidet etter Reidun Prydz, men hun gikk desverre ikke i år:-(

dr_bab said...

Ser desverre ut til at Linni Meister har fått seg en "knekk".

På første mellomtid hadde hun brukt 01:49:07.

På andre mellomtid hadde dette plutselig blitt til 05:26:45.

Til sammenligning brukte Egil 1.5 timer mellom disse to postene.

Thomas said...

Velleh sporty å stille opp gutter, det skal dere ha. Selv sliter jeg nok med å komme meg bort å butikken, det er ca 100 meter.

Dr. Hall said...

Jeg synes dem er flinke jeg. Men legger merke til at hverken Egil eller Brage har kommentert her

Brage said...

Regner med at jeg har slått samtlige kvinner over 70 år siden ingen har sagt noe annet enda, det er ihvertfall en lettelse. Ellers ble det et rævva løp med is i rubben. Merket allerede før jeg krysset startstreken (vi "startet" 500 meter bak start) at jeg hadde null feste, men stoppet ikke for å legge på mer klister før etter 4 km, da var armene tomme. Resten ble derfor en søndagstur i solen, tok meg tid til å lese alle plakatene publikum hadde satt opp langs løypen. Favoritten var:
"Linnie, vis oss boobs"