Thursday, October 28, 2010

Behovet for advokater på bloggen er økende.


I dag skulle jeg til Paris. Norwegian-flyet er kansellert pga streiken i Paris. Jeg har booket om til SAS i morgen tidlig da det ikke går norwegian fly før sent i morgen kveld. Verken reiseforsikringsselskap, Norwegian eller hotels.com vil refundere penger for hotellet jeg har forhåndsbooket. wTF. hvem har ansvaret lixom.Det sies at det ikke gjelder ved streik. Ganske merklig. Dumt det bare er siv.ing'er på bloggen - trenger noen advokater.

1 comment:

dr_bab said...

Jeg skjønner godt at ikke hotell og flyselskap vil betale. De har jo gjerne klausuler om ting "utenfor deres kontroll", og der passer jo streik inn.

Det provoserer meg litt at ikke forsikringsselskapet tar regninga, er det ikke nettopp slike uforutsette ting man har forsikring mot? Når det ikke er flyselskap/hotells ansvar og du egentlig står der på bar bakke, det er jo da du bør kunne få igjen for forsikringsbetalingene.

Under askeskya også, da prøvde de seg med at "dette er ingen naturkatastrofe".

Svindlere!

God tur til paris btw.