Saturday, January 15, 2011

Nam 2011



Det gikk hardt for seg i Vietnam
  • Pål og Magnus løp etter at det ble alt for folksomt på vei hjem
  • Pål bad motorbike-transer om å dra til helvete etter å ha les guiden som ranstaktikker
  • Jeg bad motorbike-sjåføren ta det piano på vei hjem, med det jeg nå skjønner var det forutsigbare resultatet at horer på sine egne motorbikes putret opp på siden og skulle snakke med meg. Jeg ble betafset før jeg kom meg vekk, idiotsjåføren stoppet klar av hotellet
  • Alle ble svindlet av taxi på vei hjem i Hanoi, en havnet i fysisk konfrontasjon med sjåføren
  • En vakt på restauranten vi spiste på i Hanoi forsøkte stjele Påls gamle lommebok
  • En jente på type 7 år ble kjørt ned i Nha Trang, mens jeg tok ut penger på minibanken, og hun satt på fortauet og spydde.
  • Hotellet til Pål & co var en byggeplass
Med mer. Men fint tur :)

2 comments:

dr_bab said...

Det så litt kaldere ut en forventa.

PRS said...

De lokale sa at det var 10 grader kaldere enn "normalt" på denne årstiden. Spesielt var nordområdene lokalt nedkjølt. Dette hindret oss ikke i å hoppe i sjøen. Mange var overrasket over disse tøffe nordmennene.