Thursday, January 20, 2011

Rapport fra Tea-party med Bernt

I romjulen besøkte Berit og jeg Bernt, Teri og krabaten Liam. Han har bodd i USA i årevis nå, og det var gledelig å se at han har ikke blitt smittet av det aggresive "fedme"viruset som herjer der borte.
Vi drakk en mengde med te, på bildet posserer han foran noen av sortene vi var innom. Teen var aldeles nydelig, det er bra å se at amerikansk te har forbedret seg vesentlig siden Monty Python beskrev den i Hollywood B.

Ellers var det hyggelig å se hvordan han har tilpasset seg det amerikanske samfun. Han hentet Berit og meg på togstasjonen i sin hjemby Worchester (samme uttaleregel som Leicester) i en kjempestor SUV. De bor i et kjempestort hus med giga garasje og har en tvstue med en KJEMPEstor TV, sikkert 10 kvadratmeter.

I sommer flytter de til Philadelphia. Han er for øvrig en ivrig leser av bloggen.

6 comments:

M said...

Takk for rapport, det var artig lesning. Er hele huset på bildet Bernts? Så stort ut.

dr_bab said...

Jeg ble tørst.

Brage said...

Hele sølamitten. Jeg synes det var ekstra tøft med søylene, skulle ønske huset mitt hadde slike søyler.

dr_bab said...

Han lever ut den amerikanske drømmen hver eneste dag.

PRS said...
This comment has been removed by the author.
PRS said...

har han vunnet i lotto eller fått jobb på Wall Street? Det huset ser dyrt ut! Måtte vel betale 25 mill for det i Oslo! Når skal han begynne å blogge?