Saturday, February 19, 2011

Hissig-Thomas


I kveld ble jeg litt forbanna på Ryes, og hisset meg i den sammenheng noe opp. Og jeg var ikke spesielt beruset engang, faktisk var jeg edru kl 0030. Det var min barndomvenns venner, de virka greie nok der vi satt på et bord i 02-tida. Og så stikker jeg på dass med en ganske, type nesten helt full øl stående igjen på bordet, og når jeg kommer tilbake så er den søkk vekk. Først tenkte jeg at det var greit, ingen visste hvor den var og alle hadde øl. Men så synes jeg det var ganske på trynet, så måtte gå og hisse meg opp på disse folka, og spørre hva i svarte de mener med dette her. De mente etter hvert at den var gått tapt i en bordvelt (!), men innen den tid så fikk jeg faktisk en ny øl. Og cred for det, men i lys av at øl er faktisk ganske billig på Ryes, så wtf, slutt å kødde med folk.

Men så skulle jeg finne jakka, og så står en av disse folka og kler på seg med den, tar på lua, skjerfet, før jeg får busta'n. Riktignok er hans egen, helt anerledes, jakke igjen, men dette er litt hårete, hva ER det fyren driver med liksom. Så drar dem og jeg snakker med dørvakten, som jeg av naturlige grunner har hilst endel ganger på. Han mener han aldri vil se disse folka igjen.

Og så glemte jeg fordundremeg å inndra min hansker fra denne vedkommende, så jeg må få fatt i folk i morra. MAKAN. Hold dere unna disse vandrende katastrofene fra Førde, med mindre jeg flagger dem først;) Bra det bare er fredag.

1 comment:

Thomas said...

David ble til alt overmål drapstruet etter at han fant en klokke på gulvet. Det var en av disse gutta din, men takt og manerer var lagt igjen hjemme, det var sikkert og visst.