Monday, February 14, 2011

Peanøtt-ambulanse


I dag ble jeg kjørt fra en thai-restaurant på Torshov med ambulanse til akutten. Jeg fikk sprøyte med steroider på veien. Årsaken var litt peanøtter som gjemte seg i sausen på mine vårruller. Det ga utslag i kvalme, svimmelhet, og brennende følelse fra svelg til mage. Det hele var spennende. Det førte til at jeg og Charlotte feiret valentine på AKUTTEN sammen med narkomane og hardbarkede kriminelle (politiet var der også). Sist gang jeg hadde tilsvarende følelse (dog noe mildere) var da jeg spiste sataysuppe med EGIL i Thailand som ligger i SØR-ØST ASIA.

5 comments:

Thomas said...

OMG! Litt i overkant sterk Chili (?) ;)

Dr. Hall said...

Shit! Døde du nesten?

Brage said...

Kvalmt at du "FEIRIER" valentine, du fikk nok som fortjent. Hadde vært akseptabelt om dere markerte dagen med en kebab.

Fett at du overlevde forresten, var du i en mørk tunnell og så lyset i det fjerne?

dr_bab said...

Dette gjør oss oppmerksomme på hvor skjørt et menneskeliv er. Som en tørket blomst.

Krana said...

Jøvla dritt-restaurant.