Saturday, May 24, 2008

Bloggere: et ferdafolk



En liten oppdatering er på sin plass hva gjelder sentrale Trondheimbloggeres bevegelser i skrivende stund. Torgeir drar i dag til Spania for å besøke Pappsen sin, og blir borte i èn uke. Det var visstnok 27-28 grader i Spania. Egil er på Østlandet for å delta på et festarrangement i anledning russetidens tiårsjubileum. Martin på sin side er i Bergenstraktene, blant annet for å se Ibsens Brand. I tillegg kan nevnes at også Håvard er utenbys, ja sågar utaskjærs, da han er på jobb.

3 comments:

Thomas said...

hehe faan jeg er ikke sentral.. jobber som vanlig denne helga etter å hva vært i oslo to helger på rad.

dr_bab said...

Svein har også havnet utenfor det gode selskap. Uten at jeg visste om det har han reist til Østerrike. Jeg har nettopp fått melding om at han har tapt i fotball mot Tyskere.

Dr. Hall said...

Jeg kan nevne at jeg har hatt et fint opphold i Stegersbach i Østerrike. Været var ganske norsk, men likevel fint.

På fredag spilte jeg golf og vil si jeg var ganske flink. På lørdag spilte vi fotball, og tapte nærmere 20-0... Slappe nerdekropper taklet ikke 90 minutter på storbane mot halvproffe tyskere. 2 mann måtte til og med bryte pga. utmattelse før oppvarminga var ferdig. En mann brakk foten (skjedde forøvrig i fjor også), og mange pådro seg strekk.

Lørdag kveld spilte jeg pokerturnering, jeg røyk ut på den andre hånda, da jeg gikk all in med 2 par (3 og 9).

Søndag dro vi hjem, og en i følget presterte å bli tatt med 9mm ammunisjon i sekken på flyplassen i Wien. Han hadde visst glemt den der ved et uhell så politiet lot ham gå.

Det var fri bar fra morgen til kveld under hele oppholdet, men jeg holdt meg i skinnet utenom den siste kvelden da det kanskje ble litt mye å drikke.