Monday, May 19, 2008

SjokkSMS fra Pål

16. Mai er som kjent en stor dag for oss som setter pris på fotball. Jeg var først på Ullevaal med min kjære for å se gullrival stabÆk i aksjon mot Lyn, noe som ble en kjølig affære. Rett etter kampslutt raste vi hjemmover for å se rundens hovedkamp, Brann mot vålerengens idrettsforening. Ikke overraskende feide vi dem av banen, men det er ikke grunnen til dette innlegg. Etter Helstads scoring fikk jeg nemlig en SMS fra Pål, som mer enn antydet at han også så på kampen. Dette henger ikke på greip tenker dere nå, Pål er jo ingen fotballmann, han ser heller på kabeltrekkersangere på youtube enn en finale i Champions league. Da jeg spurte "WTF? " eller noe i den duren kom responsen "Fotball kan være bra i hyggelig selskap..." Hva kan han mene, spiste han kebab mens han så på kamp?

OPPDATERING!
Jeg kan nå bekrefte at det dreier seg om en kvinne som er i min bekjentskapskrets. Hun liker fotball og heier på Brann, så Pål må nok finne seg i å se flere kamper i tiden som kommer.

6 comments:

dr_bab said...

Mitt tips er det "hyggelige selskapet" er en jente.

Thomas said...

Vel etter å ha blitt med Pål på byen på selveste nasjonaldagen, så kan jeg bekrefte at han faktisk dater en veldig hyggelig dame / jente. De dro faktisk tidlig (~0130) hjem også, mens jeg var på do.

Dr. Hall said...

Dette er banebrytende nyheter. Kanskje de skulle hjem tidlig for å snakke om Iver

dr_bab said...

Liker den hyggelige jenta fotball?

dr_bab said...

Når kom oppdateringen Brage? Jeg la ikke merke til den før nå nylig. Fort gjort å kun fokusere på kommentartallet når en skal sjekke etter noe "nytt".

Brage said...

Oppdaterte i går. Kan forrøvrig legge til ny oppdatering her i kommentarfeltet, Pål og det hyggelige selskapet skal på Tusenfryd i dag. Dette istedet for å se på finalen i Champions League.