Saturday, May 10, 2008

Bloggernes pinse?

Hva slags planer har bloggerne for pinsen? Det fine været i Trondheim medfører jo at man må ut og drikke noen kalde pils i sola! Kort oppdatering om et par av bloggerne:

Torgeir har omsider fått kjøpt seg sykkel, så han skal sikkert ut på sykkeltur hver dag. Forresten, noen som vet hva slags sykkel han kjøpte seg, og hvor mye den kostet?

Brage er i Madrid, jeg vil anta med sin kjære? Det regner kraftig der i dag, så dagen skal vist etter planen gå med til shopping, mens det i morgen skal bli fotballkamp. Tror det var snakk om Atletico Madrid mot Deportivo La Coruña.

3 comments:

Thomas said...

Jeg låner min brors leilighet i Oslo, slik at jeg kan jobbe helg et annet sted enn vanlig.. men blir vel litt pils også!

Håvard Carlsen said...

Jeg skal drikke!

dr_bab said...

Jeg var på Wacken Metal Battle i går kveld og så broren til Linda vinne konkurransen og dermed få plass på festivalprogrammet til Wacken Open Air, sammen med bla Iron Maiden og Immortal.

I dag fikk jeg meg jævla mye frisk luft, orker såvidt spille data og drikke øl nå. Mandag har jeg tenkt å jobbe så jeg kan avspasere hele fredagen og se på cricket på pub.