Monday, June 23, 2008

Guiness record

Av total mangel på LITE å gjøre på havet, surfer jeg nå gjennom nettet og spesielt youtube etter morsomheter. Siste jeg kom over er guiness rekorder, noe som jeg kanskje litt overraskende synes er utrolig vittig og moro. :-)

Her er noen av rekordene jeg kom over i natten som var: (bli ikke overraska hvis det kommer flere)

- 23 golfballer i en hånd
-2 guiness øl på 15 sekunder med sugerør
- 4 bananer på 39 sekunder ( her foreslår jeg at egil gjør et forsøk på neste vorspiel)
-721 klapp med hendene på 1 minutt (WTF)
-7 timer og 21 minutter med triksing, kun på hodet (noe overraskende holdt av en svenske)

3 comments:

Thomas said...

Livet er en jobb på en båt som ikke er særlig mye jobb;)

Brage said...

Den med klappingen var imponerende, over 12 klapp i sekundet er jo helt drøyt!

Dr. Hall said...

Golfballene hørtes ikke så voldsomt imponerende ut