Monday, June 02, 2008

Stille i fjøset

Nå er det lenge siden Håvard har beriket bloggen med utklipp fra sin favorittside på nettet, så jeg skal hjelpe ham i gang:

Jeg vil heller ha ballene mine vokset enn å tape en gang til mot Lyn. Tror jeg. Måtte vestkantsvina være konk før vi tar poeng igjen....eh. Dagboka, tungsint som et blylodd festet med fiskekrok i øyelokket ditt.

I tillegg viser de at det faktisk er litt galgenhumor med følgende oppfordring:

- det pågår forøvrig en kåring i Romerikes Blad (rb.no). "Årets romeriking 2008". Nominert er Tom Nordli.
Nominert før han "trakk seg med øyeblikkelig virkning"? Kunne vært moro om du stemte på han. Slik at kåringen på torget i bøffel-land blir litt ikke sånn som de vel vil...Ikke bruk hele livet ditt på det prosjektet, men om du har noe frustrasjon som må ut nå er dette en grei greie.

Kan ellers opplyse om en fantastisk helg i Oslo, med Kisskonsert, volleyball, test av laksepølser (ikke kjøp!) og bading av fotsålene i Besserudtjærnet (jævlig kalt vann, under 25 grader).

3 comments:

dr_bab said...

Skreiv de noe om Molde?

Håvard Carlsen said...

Har akkurat kommet hjem fra dalgård oppå byåsen ett sted. Så byåsen knuse vålenga2, men var moro da.. 20 folk fra klanen, en minibuss fra Oslo hadde kommet idag for å se 2 divisjonsfotball! intet mindre enn utrolig imponerende!

Vi sang: "Byåsen trur toppfotball er 2 divisjon, 2 divisjon, 2 divisjon, byåsen trur toppfotball er 2 divisjon, 2 divisjon, 2 divisjon"

Utrolig vittig:-)

dr_bab said...

Faen meg innsats å dra fra Oslo til Dalgård for å se kamp. Jævla flaks at dem fant stadion.