Saturday, June 12, 2010

BAB til Hawaii

Det går rykter om at Bab skal på konferanse til Hawaii snart. Jeg ble litt misunnelig. Hawaii er et bra sted. Jeg var der med prof. Fjeldberg og Dr.lund sommeren 2003. Det var en fin og moderne tid. Vi gikk blant annet på ananasslang. Det er visst høye bøter for å stjele ananas der.
Selv har jeg nettopp fått godkjent mitt første paper som hovedforfatter. Det var stas. Jeg skal presentere det i Italia+Danmark. Tror ikke min arbeidsgiver vil betale reise til Hawaii :-( Skulle jeg valgt annerledes ville jeg studert astrofysikk der, er visst en fin atmosfære for nattlige observasjoner både faglig + sosialt, men slik gikk det altså ikke.

4 comments:

dr_bab said...

Dette stemmer. Jeg drar på Onsdag og tar med Linda. Man kan lese om konferansen på internett.

Krana said...

Gratulerer med paper Prof.S. Feiring med kebab og et glass cava er vel på sin plass.

Toget said...

Noen bloggere reiser til Hawaii og LA, andre publiserer egne artikler.

Selv skal jeg tilbringe hele neste uke på Orkanger, og det er også stor mulighet for at jeg reiser til Murmansk i jobbsammenheng i sommer. Livet er urettferdig!

Dr. Hall said...

Ja Bab og Pål er flinke begge to!

Ser at du har tilgang til PC igjen Toget, har du fått start på laptopen din igjen?