Friday, June 18, 2010

UFLAKS eller?

Vi har vm-kveld hos Torgeir nå. Jeg drikker vin og i den sammenhengen liker jeg å leke med vinkorken, kaster den opp i lufta etc.  Egil er også her og jeg tenkte istad at det hadde vært moro å tulle litt med den skalla mannen. Jeg finta noen heftige høyreslag og latet som jeg kastet på han. Så fant jeg ut at jeg skulle kline til og treffe veggeb ved siden av. Midt i kastet kom det en kraftig vind inn fra siden, det hele endte med at jeg traff egil midt i trynet, på nesa!

Ops.....:-)

Sitter en sint mann på andre siden her nå og sverger ved hevn, noe jeg er motstander av. Gjort er gjort:-)

Kanskje Bab eller Pål har noen tips om hva som venter? 

2 comments:

Thomas said...

Det blir ikke hevn før noen uker før du sier 'Ja' forran hele bølingen ;)

Thomas said...

BTW: Du burde være nervøs;)