Tuesday, August 03, 2010

Kebab i Athen

Idag tok jeg fly til Hellas og kom 10min for sent til ferga som skulle ta meg videre fra Athen. Er derfor stuck her til i morgen. Etter aa ha blitt forsoekt lurt inn paa et hotell der skiltet bestod av teip som dannet HOTEL over en bakgaardsdoer, stakk jeg fra "guiden", fant et annet hotell og gikk maalrettet ut for aa teste kebaben her. Kan bare si at den ikke var oppskrytt. Kjoett: terningkast 5, saus: terningkast 6, pita: terningkast 4, salat: intenting - dvs terningkast 6 der og. Totalt terningkast 5. Haaper flere bloggere faar sjansen til aa teste kebaben her.
Sitter naa paa en internetkafe der sidemannen spiller et eller annet spill og har trykket paa samme knapp paa tastaturet i ca 3Hz kontinuerlig den siste timen siden jeg kom.

Peace out

No comments: