Friday, November 19, 2010

Deli de luca har lapp

Deli-ansatt på jobb
Jeg stod og ventet på bussen utenfor Klingenberg kino her i Oslo på tirsdag. Det var litt kaldt og ettersom jeg hadde 10 minutter, tok jeg en tur innom Deli de luca for å kjøpe en kaffe. Det var et par (jente, gutt) som var i kø forran meg på maskinen, som hadde to stasjoner for kopper. Forran stod den til venstre stod det riktignok to slike pumper med sjokolade/karamellsmak, men det var bare å sette koppen riktig sted å trykke på knappen. Så da fikk paret, hun til venstre, fikset seg kaffe samtidig. Jeg gikk for den til høyre, en annen fyr for den til venstre, da han plutselig ble avbrutt av en ansatt, som sa at 'den var under vask, det er derfor disse står forran'. Jeg og denne fyren synes det var litt pussig og kommenterte man kanskje burde sette opp en lapp? Svaret kom kjapt, at de hadde lapp. Den var i bruk et annet sted i kiosken, må vite.. tipper hun som fikk med vaskevann ikke hadde blitt for imponert:D

Illustrasjon: Deli-ansatt på jobb.

God helg! Hvordan står det til med festivitasplanene for helga? :P

1 comment:

dr_bab said...

HAHAHA! "Lappen er i bruk et annet sted i butikken".