Wednesday, November 17, 2010

Irritasjonsbørs

Ting som irriterer meg mer enn før:

    -Kassapersonell som ikke skrur av rullebåndet når alle varene er scannet, slik at sopp, jordbær og tomater moses under melk og andre tunge varer: +36.9%

    -Folk som uten synlig bevegelseshemming beveger seg med svært lav ganghastighet på steder der forbipassering er vanskelig eller svært vanskelig: +28.0%

    -Ferdig krydret, marinert og ofte stekt/kokt kjøtt som tar hylleplass fra andre kjøttvarer: +3.3%

Ting som irriterer meg mindre enn før:

    -Potetkaker: -90.1%

    -Vinter: -16.2%

3 comments:

Krana said...

Dette var veldig interessant. Selv merker jeg at jeg blir mer og mer irritert over alt som går tregt, enten det er programvare eller folk som snakker sakte. Kanskje et tegn på at jeg blir mer og mer stressa.

Dr. Hall said...

Jeg har nå begynt å gå til jobb siden det har snødd. Jeg blir sinnsykt irritert over folk som går dritsakte, men med en gang jeg begynner å gå forbi øker de farten. Jeg blir og irritert over folk som går på venstre side av fortauet i stedet for høyre

Unknown said...

Irriterer meg jævlig over folk som ikke skjønner at vi kræsjer om de ikke gjør en innsats for å unngå det. Ofte må jeg gjøre 100% av jobben selv, da koker'e.