Wednesday, August 09, 2006

Hansen som svartebørshandler!

Hansen befinner seg som kjent i Tigerstaden for tiden, og i går skulle han på konsert med de tyske techno-gudfedrene Kraftwerk. Via Dr Bab fikk Sir Jeans vite at Hansen var i besittelse av noen ekstra billetter, hvorpå jeg ble kontaktet for å bli tilbudt en av disse. Slikt takker man ikke nei til, og nøyaktig 2031 møtte Jeans og megselv Hansen utenfor Sentrum Scene der konserten fant sted. Transaksjonen av penger og billetter foregikk nermest som en svartebørshandel, og vi ble iaktatt av flere personer som undret hva som ble betalingen for disse eksklusive billetter. Da jeg påpekte at Torgeir var en real kar som solgte oss billetter til pålydende pris, uttalte han
"Ja, det var nok en dårlig handel".

Konserten var en visuell orgasme, og kl 0014 mottok jeg følgende sms fra Hansen: "Det gikk for meg og.. lol!"

1 comment:

dr_bab said...

Det gleder meg at dere fikk mye moro ut av konserten, selv om jeg selvsagt er svært misunnelig. Hadde jeg visst om konserten litt tid på forhånd hadde jeg nok vurdert å være der selv.