Wednesday, November 01, 2006

Oppdatering ønskes: Torgeir

For noen dager skrev jeg en oppdatering om Martin her på bloggen. Jeg skulle gjerne skrevet en liknende oppdatering om Torgeir, men jeg vet ikke så mye. Det siste jeg har hørt er at han var i Florø og drakk og brøt håndbak mens de lå værfast.

  • Kan noen bekrefte at han nå er til havs?

  • Har noen fått kontakt med ham per mobiltelefon etter at han evt. dro ut?

  • Finnes det en internetttilgang på skipet?

  • Når er siste tidspunkt noen hadde kontakt med Torgeir?

2 comments:

PRS said...

Jeg kan desverre ikke bistå med noe ny informasjon, men jeg kan bekrefte at han brøt håndbak og drakk med andre sjømenn i Florø. Videre tok han narkotest.
Jeg fikk også melding like før han skulle ut på havet, så jeg regner det som sikkert at han er ute.

dr_bab said...

Kan du spesifisere tidspunktet da du fikk "melding like før han skulle ut på havet"?