Tuesday, October 30, 2007

Birken avlyses for H.Sletten?

I fjor vinter ble det inngått et veddemål som inebar at Håvard skulle gå birken kommende vinter. Jeg husker ikke detaljene i veddemålet, men det dreide seg om noe slikt som at Håvard skulle gjennomføre birken fortere enn sistemann i 2006. Veddemålet stod om øl.

Jeg hadde gledet meg til å følge denne saken med argusøyne, men nå leser jeg på adressa.no at alle plassene til Birken ble "revet" bort på 90 sekunder. I og med at Håvard er i USA, ser jeg det som tvilsomt at han var en av de ivrigste til å kaste seg på når linjene åpnet i morges norsk tid.

2 comments:

Brage said...

Dette gjaldt heldigvis birken i SYKKEL, ikke birkebeinerrennet på ski som jeg og Håvard har gleden av å nyte sammen. Veddemålet gjaldt en kasse pils, som Håvard skal få hvis han fullfører løpet, på en tid bedre enn 8 timer og 55 min.

dr_bab said...

Det var gledelig å høre. Dere får ta dette som et varsku, og passe på å "være ute" i god tid før påmelding til skiløpet.