Sunday, October 07, 2007

Oddstipperen Linda

I dag ble Linda med meg ned på Narvesen for å tippe. Hun tippet på langoddsen for første gang i sitt liv. Hun leverte inn to bonger. En dobbel :
  • København-Nordsjælland U, odds 4.15
  • Sochaux-Toulousse B, odds 2.75

Og en trippel:

  • Bolton-Chelsea B, odds 1.60.
  • Rosenborg-Odd H, odds 1.30
  • Kayserispor-Galatasaray U, odds 2.75

Totaloddsen ble 11.41 på dobbelen og 5.72 på trippelen. Alle kampene gikk inn, noe som medførte en nettogevinst til Linda på ca 150 kroner med 10 kroners rekkepris på begge bongene.

3 comments:

Thomas said...

Hahahaha.. jeg tipper det ikke var tilfeldig at du ikke nevner hvordan dine egene innleveringer! :)

dr_bab said...

Jeg røyk på Viking, men jeg fikk ti rette på tipping på lørdag, så alt i alt gikk jeg i pluss.

Men ikke så mye i pluss som Linda.

Håvard Carlsen said...

hehe.. Hu slo vel din bestenotering bab:-)