Tuesday, October 09, 2007

Brann er seriemestere!

Utrolig men sant, i går fellte jeg en liten tåre ca kl kvart på ni. Brann har vunnet serien med en sannsynlighet på 99,9%!!! Forrige uke snakket jeg om en optimal søndag, gårsdagen må nok gå inn i historiebøkene som en enda mer optimal mandag. Jeg fikk masse skryt på jobben, spiste herlig lasagne til middag, opplevde seriegull, og avsluttet herligheten på kosertplassen Blå der bandet til min bror, All that and a bag of Chips, hadde slippfest for sin nye plate. Bror gjorde jobben sin, og til resten av bandets forargelse dedikerte han en av sangene til Sportsklubben Brann:)

3 comments:

Dr. Hall said...

Jeg markerer dette med et svart bind rundt armen. Et svart, brukt damebind

dr_bab said...

Dette er surrealistisk og helt feil.

Hele poenget med Brann er at de aldri vinner serien.

Heldigvis kommer Brann fra Bergen, så det blir regn under gullfesten.

Thomas said...

Alle vet at riktig måte å behandle en hund på er å kaste den et bein iblant, en sjelden gang;)