Sunday, November 18, 2007

Ubrukelig burger-'king'


Huttetu. Ventet i dag på mat, i kø, som sedvanlig på burger king i 0400-tiden lørdag. Vel. Fordi det ikke finnes noe bedre, særlig sett i lys av de siste månedenes kebab-busts!

Først ble jeg beskylt for å snike. Uten å ha prøvd såkalt 'aktiv køståing'. Det blir iblant litt hipp som happ hvem som får skulderen først, men det er ikke mitt problem at køen går senere et annet sted. Likevel lot jeg 'maseren' gå forran, for jeg hadde det ikke travelt.

Det skulle jeg ikke gjort. Det tok omtrent hele 20 minutter ifra at jeg stod først i køen til at jeg fikk mat. Jeg bestilte to wopper og en cola og en jordbær milkshake. Det ble ca 120 spenn, noe jeg prøvde å lure på om var litt lite for to menyer i og med at det stod ca 80 spenn per pers rett over hodet mitt på store skilter, men det falt for døve ører. Og det varte og det rakk. LENGE. Stakkars Torgeir stod lojalt og ventet bak køen.

Fikk til slutt maten, uten at det var det som var bestilt. La meg rette oppmerksomheten til bevis #1, bildet. Shaken er tydelig hvit, mens jeg bestilte det som stod på kvitteringen.

Jeg lyser med dette bann over ekspeditør 'Anita', hvis navn stod oppført på min kvittering.

2 comments:

Dr. Hall said...

Hvis du ønsker nattmat uten å stå i kø kan jeg anbefale kina kiosken på andre siden av veien i forhold til Samfundet. Men maten er ikke spesielt god

dr_bab said...

Jeg spiste på nevnte kiosk endel i min ungdom. Årsaken var at det nesten ikke var kø, i motsetning til Sesam. Jeg har ennå aldri spist en sesamburger.