Tuesday, January 20, 2009

Innflyttingsfest

Neste loerdag, 31 Jan blir det innflyttingfest paa moellenberg i Rosenborggata 17A.
Alle bloggere med foelge, venner etc er selvfoelgelig hjertelig velkommen!
Jeg kommer hjem dagen foer og kan avsloere allerede naa at toersten er stigende og at jeg nok kommer til aa ta endel glass paa festen! Er ikke tilgjengelig paa mobil foer neste fredag men som den ivrige bloggeren jeg er titter jeg innom fellesbloggen titt og ofte!

Egil/Bab: Si ifra til Paul, evt andre dr.studenter hvis dem er klar for en fest!
Anders: Send melding til Tollefsen, aka Tollern.. Vaert moro med Henrik i slaget!
Til alle: Pass paa at Torgeir ikke blir full tors el fre da vi alle trenger Hansen i toppform!

5 comments:

Håvard Carlsen said...

Litteratur og spraakstuderende damer fra dragvoll er forresten meldt, saa boer vaere muligheter for Egil og andre folk med rare dialekter til aa hugge innpaa!

Thomas said...

Ja dette er bærre lekkert! :)

Dr. Hall said...

Jeg skal ha med pynteputer som innflyttingsgave

dr_bab said...

Jeg stemmer på "boer vaere muligheter for Egil og andre folk med rare dialekter til aa hugge innpaa!" som årets beste kommentar i 2009 så langt.

Unknown said...

Haha, enig, meldte fra om bra melding til Sletten selv. Rimelig funny :)