Saturday, January 10, 2009

Åpen kildekode for mobil java



Jeg har nå for første gang lagt ut noe som åpen kildekode. Jeg har satt sammen en mobilversjon av et prosjekt jeg studerte for å lære meg design og implementering av grafiske grensesnitt.

Jeg lever i håpet om at min kode faktisk kan brukes til noe, noe tiden vil vise. Forhåpentligvis vil dette også gi ny innsikt i åpen-kildekodeverdenen, som jeg naturligvis vil dele med mine kjære medbloggere.

Standardfargene er ikke særlig vakre, men de går ann å endre på;) Under er et eksempel på en enkel applikasjon som er laget med grensesnittet:

Da er det faktisk bevist at det går ann å bruke det til noe.

1 comment:

dr_bab said...

Thomas' arbeid er åpent, i motsetning til Torgeir Hansens diplom, som hans medveileder Egil Fjeldberg aldri har fått lese.