Friday, June 05, 2009

Skredder på vei

Hoi, onsdag neste uke (10.) kommer det en skredder fra Bangkok til Trheim. Har investert fra Bob to ganger tidligere, og det er genialt. Han har med seg stoffprøver av alt, cashmere, italiensk og annen silke osv. Om noen er keene, si fra kjapt.

Han tar 5-6000 for to dresser, m/ekstra bukse, vest, 5-6 skjorter og noen slips. Sendes gratis, må det justeringer tar han portoen for å sende i retur osv. Du velger selv cut, stoff, og alt det der. Første gang jeg kjøpte fra han tok jeg bare med bilde av Robert Redford fra "Stikket" og sa jeg ville ha sånn dress.

4 comments:

Thomas said...

Hva med OSLO?!

dr_bab said...

Dette ville vært veldig interresant hvis jeg hadde hatt 5-6000 kroner.

Det har jeg ikke, men så skal jeg også reise bort til uken, så jeg kunne uansett ikke benyttet meg av tilbudet.

Unknown said...

Skal sjekke Oslo, han er nok der dagen før eller etter, antar torsdagen. Kan si fra, han tar inn på Thon Opera, så bare å stikke dit.

Unknown said...

Thomas, Bob har ikke fått linet opp nok folk i denne omgang til å komme til Norge fikk jeg nettopp beskjed om. Så ikke noe Oslo eller Trheim faktisk.

Han måtte utsette til sept/okt mente han. Sier fra da...