Thursday, June 11, 2009

Trønstad feirer bursdag


Tronstad skal feire 60-årsdag sammen med Per på lørdag. Fredagen skal han bruke til å planlegge festen. Han er irritert over at han ikke får klatret før neste uke. Jeg må hjem til 60-årsdag til min mor og kan desverre ikke delta. Det er litt dumt.
Regner med at både Thomas 1 og Thomas 2 vil være der. Det kan bli koselig for dem å komme på hverandre igjen. Thomas 2 har vært i flere utdrikningslag for tiden, og han er også aktiv på date-fronten. Thomas 1 har vært i jungelen i kambodsja og nytt storbylivet i Bangkok på godt og vondt. Det blir bra å få Thomas 1 til Oslo. Forhåpentligvis vil han jobbe med å få Helge holden's "Sturm-Liouville Operators and Hilbert Spaces: A Brief Introduction" inn i fagplanen på allmenne fag.

9 comments:

Thomas said...

Yeah! Thomas 1 og 2 tilbake fra hver sin jungel!! Woho blir fæst:)

Toget said...

Jeg kommer selvfølgelig. Har ingen anelse hva slags gave jeg kommer til å handle, hadde vært fint om Tronstad nevner ting han har lyst på. Hvis ikke kommer det en flaske vin eller noe annet døllt i den retning.

Krana said...

DEN VIKTIGSTE GAVEN ER AT DERE KOMMER!!! :) Ser frem til duell (øl-styrting?) mellom Thomas 1 og 2. Den som vinner får bære 'Thomas 1' navnet frem til neste duell. Thomas 3 kunne ikke komme dessverre.

Dr. Hall said...

Gratulerer professor!

Thomas said...

RØRENDE TALE! KREMEN av vennene til Tronstad VAR PÅ FÆÆÆÆÆÆST! Og Knut og søstra til dama til det andre burtsdagsbarnet danset og danset, og hu lo hele tiden Knut shak'd it! Drakk, røyka, snuset, sovnet på gulvet på nachspiel, sov i sofaen, hjem halv tolv, frokost og park!

dr_bab said...

Gratulerer med dagen på etterskudd. Jeg har vært i Tyskland den siste uka og fikk ikke sjekket bloggen så ofte som jeg kunne ønske.

PRS said...

fortell hva du gjorde i tyskland

dr_bab said...

Jeg var der på seminar. Besøkte blant annet Frauenhofer Institut für Energi Fosrchung.

Det var veldig imponerende. Jeg drakk også ganske mange hefe-weissen.

Dr.Kvant said...

Gratulerer med dagen som var! Sorry at jeg ikke kunne komme, men hadde allerede booket annen tur god tid på forhånd.