Monday, June 29, 2009

Koietur

Til helgen vil jeg og V dra på koietur, trolig til Heinfjordstua om denne er ledig.

Koien er stor, så det er hyggelig om også andre bloggere blir med. Det siteres "ta ned gitaren fra veggen og dra i gang en allsang, eller kanskje spille opp til dans? ... svaberget rett nedenfor koia er en ypperlig badeplass. Her ligger det også et naust hvor vi har båt og kano".

S har signalisert lyst til å være med, med forbehold om godt vær. Andre reaksjoner faller i intervallet fra genuin interesse til et ønske om heller å gnage av seg armen.

Antall overnattende registreres hos koiestyret i forkant (~50kr per hode), så det er ønskelig med tilbakemelding fra de som vil være med.

11 comments:

Thomas said...

For dyrt!

Dr. Hall said...

Hm kom akkurat på at jeg ikke er ledig på lørdag, får da besøk. Skal dere være på koia hele helga?

dr_bab said...

Jeg lurer på hvem det var som ville gnage av seg armen.

M said...

Planen var å overnatte lørdag til søndag, men det er mulig vi kan lempe oss til, og være der fredag. Egil har vist en viss interesse over msn.

PRS said...

Jeg skulle gjerne vært med men jeg er på roadtrip/alpehopping i Sveits. I går var jeg på 3848 meter som var ganske moderne. I dag kom jeg over matterhorn. Er tilbake 5.juli.

dr_bab said...

Jeg lurer på hvem det var som ville gnage av seg armen.

Thomas said...

Det var ikke meg som ville gnage av seg armen, selv om jeg altså har billetter til Roskilde=)

M said...

T1 har ved en tidligere forespørsel om en slik tur ytret en villighet til å gnage av seg armen for å slippe unna.

dr_bab said...

Takk for svar.

Linda skal jobbe til helga og jeg bør også jobbe endel.

Likevel kunne det vært trivelig. Jeg lurer imidlertid på hvordan vi skal komme oss dit. Er det lang vei å gå?

Dr. Hall said...

Jeg er interessert i tur selv om vi får middagsbesøk på lørdag. Middagsbesøket er av begrenset varighet. Jeg skal kjøre bil om jeg drar opp, det er muligheter for å sitte på

dr_bab said...

Svein: Hvis du drar opp seint på Lørdag kan det være ganske ideelt for meg. Da kan jeg jobbe lørdag og så ta fri søndag.

Når tror du evt. at du skal dra?