Saturday, April 05, 2008

Skuddrama hos naboen!

Da jeg og Berit kom hjem fra en kultutbegivenhet i Oslo ble vi overrasket av et stort antall politibiler og at veien til blokken min var sperret av med ugjennomtrengelig polititape. En nysgjerrig nabo opplyste om at det nettopp hadde vært et skuddrama, etter å ha vært et slagsmål tidligere på kvelden samme sted. Vi fant til slutt en åpning i sperringen og kom frem til min bopæl, dette bildet er fra oppgangen min, det ble vistnok skutt fra (eller mot) en av leilighetene rett frem i bildet. Både Dagbladet og Nettavisen var raskt ute med å kommente saken. Morsomt å se sin egen gate merket av i en nyhetssak!

4 comments:

Toget said...

Min første tanke var, skremmende nok, hvem er Berit? Din madam?

Toget said...

Og jeg må spørre, er Berit sigøyner?

Brage said...

Jepp, Berit er min madam, som det har vært blogget om tidligere. Hun er fra Stavanger, dvs den norske versjonen av sigøynere..

dr_bab said...

Antagelig ble skuddene avfyrt like etter Aalesund-Brann, av en illsint bergenser, dvs. den norske versjonen av russiske jøder.