Thursday, April 24, 2008

FHM

FHM er i særklasse mitt favorittblad med mange fine damer, morsomme kåringer og generelt vittige kommentarer og innlegg. Gliset holdt på å dette ut av ledd da jeg kom over deres spådommer for de ulike rundene i årets tippeliga.
Her følger noen av dem:

Runde 5: "Godset får en offisiell beklagelse fra NFF for at forbundet har glemt å sette opp godset på terminlista. Vi hadde glemt at dem faktisk eksisterte uttaler NFF i en pressemelding"
Runde 8: "Mjelde begynner å slåss med Cato Guntveit"
Runde 9: "Jan Erik Aalbu slutter i jobben som sportsdirektør og begynner som direktør i norges turnforbund istedet. Dette er drømmejobben, jeg har hatt lyst til å jobbe med turn hele livet uttaler Aalbu"
Runde 9: Raymond Kvisvik må sone 3 mnd i fengsel for å ha ranet en pølse/vaffel bu på natterstid"
Runde 10: "Mjelde takler Hakon Opdal midt under kampen. De begynner å slåss."
Runde 11: "Aalesund har laget et eget msn-register over interessante brasilianere de har skrevet kontrakt med"
Runde 15: "Brann taper mot lyn og fansen tenner på huset til Mjelde. Mjelde begynner å slåss med moren til Eirik Bakke!"
Runde 16: "Godset får sin første notis i en riksdekkende avis, i en artikkel om buskerud sykehus"
Runde 16:" Aalesund henter brassen Bruno Mesenga etter sykt gode stats på football manager 2007"
Runde 20: "Mjelde henter inn Steffen Tangstad som assistent-trener"
Runde 21: " Mjelde sier overraskende opp trenerjobben. Steffen Tangstad tar over Brann"
Runde 22: " Vålenga ansetter Mons Ivar Mjelde som lagmoraltrener"
Runde 23: " Bodø glimt fatter et styrevedtak om å kjøpe store gule tannbørster som nye cornerflagg"
Runde 24: " Tor Hogne Aarøy foretar sin første ballberøring i årets sesong med en annen kroppsdel enn hodet"

5 comments:

Thomas said...

:)

Toget said...

Jeg likte spesielt godt runde 24, jeg tror faktisk at det kan stemme, tragisk nok. Heia Odd,

dr_bab said...

Hver gang Tor Hogne Aarøy kommer opp, tenker jeg på den kjempeartige "ødelegg Man%&¤ster Utd"-sesongen jeg spilte på football manager. Jeg spilte som Man%&¤ster Utd-manager, og et høydepunkt var når media kunne melde at "Tor Hogne Aaroy is thrilled to have agreed a lucurative five year deal with the red devils, in a transfer believed to be worth around 429M." Jeg tapte første kamp 1-21 hjemme mot Reading, og det var Aarøy som scora det eneste målet. Jeg fikk sparken ved juletider med 1 poeng og 1 mål, og selv ikke Marcello Lippi klarte å redde plassen i Premier League.

Håvard Carlsen said...

Synes også det var morsomt den gangen Rosenborg kjøpte Aarøy..
Forøvrig er runde 16 et høydepunkt for meg hvor godset for sin første notis i en riksdekkende avis.. LOL

dr_bab said...

Rart at ingen aviser nevner at de "får en offisiell beklagelse fra NFF for at forbundet har glemt å sette opp godset på terminlista." i runde 5.

Forøvrig må jeg si at jeg er veldig mett av FHM; det er ikke spesielt intelligent humor, man spiller stort sett på alle fordommer som eksisterer, og når de i tillegg driver og har "fine damer" som Lene Alexandra på forsiden, føler jeg at de fornærmer meg ved å prøve å selge meg bladet. Når det gjelder FHM tror jeg nok at jeg er enig med Mads Larsen.