Friday, August 15, 2008

Berusende tannlegebesøk

I dag var jeg hos tannlegen og borret for første gang i mitt unge liv. Var ganske fett, min iransk-emiratisk-svensk/norske tannlege satte relativt store mengder bedøvelse inn i hodet mitt vha en sprøyte. Det var omtrent som å drikke absint. Nå sitter jeg med skjeivt kinn og enda skeivere sinn på kontoret og forsøker å jobbe.
Selve borringa gikk veldig greit, Gavam snakket om boligpriser i Dubai, sykeordningen i Sverige og om gårsdagens rosenborgkamp, mens mine bidrag til samtalen var heller begrenset. Prisen var kanskje noe over det en absintshot koster, tror jeg skal skjerpe meg med tanntråden heretter.

Den store krisen er at jeg nå ikke kan drikke te på TRE timer. På en fredag.

2 comments:

M said...

Du er skeiv av xylocain-adrenalin.

Thomas said...

Mindre kunne jo skremme en voksen mann!