Wednesday, October 01, 2008

Etterlengtet comeback med temporal proksimitet til kjellerfest muliggjør for tidenes nostalgiweekend!

Jeg fikk denne meldingen på facebook i dag, sikkert andre bloggere som har mottat samme beskjed. Siden Egils kjellerfest arrangeres dagen etter, bør denne helga peke seg ut som en av de mest gunstige noensinne til å ta turen til midtnorge:

    Drekkameratene Drekker IGJEN! - UFFA Trondheim fredag 17.10.2008
      Vi klarer ikke å holde oss lenger, og stiller med gamle og kjære Drekkamerat - låter på scenen til UFFA i tr.heim. Det passer jo selvfølgelig bra med at det er 13 år siden første Drekkameratene - konsert. Som en bonus, får dere mere fyllerør med Dozärne først denne kvelden. Aner ikke når dørene åpner eller hva det koster, men sjekk hjemmesidene til uffa for fler detaljer, Skål!

7 comments:

Unknown said...

Hehe, så det for litt sida. Har ikke kontroll på Drekkameratene, men Dozärne har spilt litt rundt. TUR-kalenderen er ok, ikke alltid 100 % oppdatert, men likevel http://www.turmusic.no/event/2008/10/01/month

Dr.Kvant said...

Genialt! Datoen er ikke tilfeldig!;) Forventer fult oppmøte fra Oslo, og resten av verden!:-)

Thomas said...

Satan jeg må ha vært full på de kjellerfestene som var da jeg bodde der, for jeg husker ikke en dritt av disse folka.

Håvard Carlsen said...

Med på drikking hele helga men Uffa. Det holder jeg meg laaaaangt unna.. Foreslår heller en god gammeldags settlersvorspiel hvor man går over til drikkeleker og lekeslossing utpå kvelden.

Blir vel vanskelig å få åpnet jesper så kanskje storås istedet.

PRS said...

Jeg bestilte billett med en gang jeg hørte dette.
Reiser fra Oslo 1050 fredag, og tilbake søndag kl 2040. blir fett!

dr_bab said...

Håvard: ikke vær så jævla døll!

Hvem bryr seg vel om plassen når det er snakk om øl!

Unknown said...

Håvard, du kan jo foreslå "Settlers"-vorspiel med de Uffa-folka. Blir et aldri så lite snev av virkelighet over det hele da... :)