Monday, February 23, 2009

Babs fremtidige jobb

Det begynner etter hvert også å nærme seg slutten på stipendiatet for Bab, og en fremtidig jobb må sikres. Han har nå fått et skriftlig tilbud fra Sintef i tillegg til at han har et stående Post Doc tilbud fra sin veileder på PhD'en. Har dessverre ikke så veldig mye info å gi om jobbene, utenom at begge baserer seg på forskning på solenergi og at han kommer til å bli på NTNU. Hvilken jobb kommer Dr Bab til å velge? Kanskje det er på tide å lage en ny avstemning, hva bør Bab velge?

9 comments:

dr_bab said...

Ok, ny avstemning legges ut.

PRS said...

jeg syns du burde komme over oslo sammen med resten av gjengen.ellers syns jeg du burde ha et mer kvanteoptisk fokus på solenergi og ta vare på og stelle de små fotonene. De er like mye verdt.Solen er nå på et minimum i en 11 års syklus

Dr. Hall said...

Det er forbløffende at Bab får jobbtilbud i fleng på tross av den pågående finanskrisen. Han er meget flink.

Pål: Det at solen er på et minimum, gjør det at det er kaldt? Jeg synes denne vinteren har vært barsk

PRS said...

Hallsteinsen, jeg tror svaret er KANSKJE.

Hør bare på hva Pål Brekke, min EX-SJEf sier:

http://www.forskning.no/artikler/2008/september/196440

PRS said...
This comment has been removed by the author.
PRS said...

http:// www.forskning.no /artikler/2008 /september/ 196440

Thomas said...

Ta et par år i 'industrien' så du får verdifull erfaring.

Krana said...

"Den akademiske stien er veien til det gode liv"

Thomas said...

Er det lov å stemme to ganger?