Friday, May 07, 2010

Togtur til Trondheim

Først må jeg beklage bokstavrimet, kreativiteten tok overhånd.

Som noen av dere har fått med dere er jeg igang med jobbsøking for nte gang og jeg har fikset meg en drøss intervjuer i Trondheimsområdet fra torsdag 14/5 til tirsdag 18/5.

Spørsmålet mitt til bloggen er: Har noen overnattingsmuligheter innenfor dette gitte tidsrom? Jeg kan stille en flaske med noe å drikke some kompensasjon.

Jeg foretrekker følgende plasser å sove (topp vil si mest foretrukket, mens bunn vil si minst foretrukket, men fremdeles akseptabelt)

1. Seng
2. Sofa
3. Benk innendørs
4. Gulv
5. Veranda
6. Hage
7. Hotell
8. Benk utendørs

8 comments:

dr_bab said...

Artig at du setter Hage foran Hotell.

Desverre er jeg bortreist mye av denne perioden, men jeg håper å få en titt og en klem av toget i løpet av helga (jeg kommer tilbake lørdag ettermidd./kveld).

Toget said...

Humoren min er like skrøpelig som alltid, så det er vel gode muligheter for at jeg tar hotell foran opptil flere av alternativene:)

Noe leking skal vi vel klare å få til, siden jeg blir såpass lenge. Hadde vært kjekt om jeg fikk flyttet det en intervjuet på tirsdag til før helga, men det virker umulig.

M said...

Jeg trodde toget allerede hadde togjobb. Er det mulig å gi en kort oppdatering på dagens togstatus?

Toget said...

Kort oppdatering: Togjobben var kun et prosjekt hvor jeg var leid inn og det blir avsluttet 1.juni, noe some tvinger meg til å finne ny jobb. Det er mulig å fortsette programmeringskarrieren innenfor tog, men da dette kan sammenliknes med å putte Toget i bur, vil jeg heller finne meg ny jaktområder.

Undervisning er og blir min lidenskap på jobbfronten, så jeg må lete andre steder enn Oslo for å finne en permanent løsning. Det er stort sett ansettelsesstopp i offentlig sektor innenfor undervisning, men mulighetene for langtidsvikariat er en god del større utenfor Oslogryta.

Ellers går det vel som det pleier, ikke mye nytt å fortelle.

Toget said...

Merkelig, jeg har tydeligvis fått for vane å bruke "some" i stedet for "som". Det er tydelig at det faktum at jeg nesten kun har brukt engelsk skriftlig i det siste har satt sine spor.

M said...

Takk for oppklaring. Jeg håper du får jobb i Trondheim, så kan vi tute oftere sammen.

Dr. Hall said...

Aiai det ville vært artig å hatt Toget tilbake i Trondheim :-) Du har jo uansett masse stæsj på loftet mitt så det blir lite flytting. Du kan bo på gutterommet ditt hos meg om du vil

Toget said...

Excellent:) Jeg mente selvfølgelig fredag 14. mai i innlegget, så du får en ekstra togfri dag. Har intervju og visning av leiligheter frem til kl. 19-19:30, så jeg kommer litt utpå kvelden, men dette kan man vel ta over andre informasjonskanaler.

Ikke regn med at det blir noe flaggvifting på meg på mandag;)